وبلاگ سايت آرسا استيل وبلاگ سايت آرسا استيل .

وبلاگ سايت آرسا استيل

لوازم خانگي استيل

لوازم خانگي استيل
هنگام خريد لوازم خانگي و لوازم برقي همه ي ما به دنبال محصولاتي هستيم كه علاوه بر اين كه بتوانند نياز روزمره ي ما را برطرف سازند و داراي آپشن ها و تكنولوژي هاي جديدي باشند زيبا و جذاب و به روز باشند. محصولاتي كه از جنس استيل ساخته مي شوند ايده و طرحي جديد را وارد بازار كرده اند و علاوه برتنوع زيبايي خاصي هم دارند.
نرده استيل از جمله وسايل پركاربرد جهان محسوب مي شود كه قيمت نسبتا بالايي هم دارد و همه ي مردم به دنبال خريد آن هستند.

موارد استفاده از نرده استيل
نرده استيل انواع مختلفي دارد كه نوع نرده استيل 304 از جمله مهم ترين و گران ترين ها مي باشند.
نرده استيل براي ساخت نرده هاي راه پله ها و حفاظ هاي بانك و حفاظ هاي پنجره ها استفاده مي شوند.
علاوه بر تمام مواردي كه بيان شد در صنعت از اين نرده استيل ها استفاده هاي بسيار زيادي مي كنند زيرا بسيار قوي و محكم هستند و خيلي از صنعتگران اين محصول را از جمله گران ترين محصولات مي دانند.

پيشنهاد خوب

اگر از كار با لوازم فلزي لذت مي بريد و به دنبال خريد و فروش لوازم فلزي هستيد بهتر است نرده استيل را يكي از محصولات مهم خود بدانيد و از آن براي ساخت محصولات فلزي خود استفاده كنيد. مجموعه ي آرسا استيل يكي از مجموعه هاي پرقدرت است كه كار ساخت و فروش نرده استيل و انواع محصولات مرتبط را انجام مي دهد جهت ارتباط با مجموعه ي آرسا استيل با ما در ارتباط باشيد، راه هاي ارتباطي آرسا استيل با شما به شرح زير است.
آدرس مجموعه آرسا استيل : تهران، بزرگراه فتح، بعد از شير پاستوريزه، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 146
شماره تماس آرسا استيل : 09121239992


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۷:۳۷ توسط:وبلاگ سايت آرسا استيل موضوع: نظرات (0)

نرده و حفاظ

نرده و حفاظ
بالكن؛ پاسيو و حياط خلوت اجزايي از خانه هستند كه اغلب اهميت خاصي براي آن ها قائل نيستيم و نهايتا در پي تميزي و پاكيزگي آن ها بوده ايم.
اين مكان هاي به نظر كم اهميت، با تزييني اصولي، حرفه اي و البته نه با خرج و هزينه هاي گزاف تاثيري اعجاب انگيز در دكوراسيون منزل يا اداره و نيز بر روي ساكنين و ميهمان آن جا خواهد داشت.
مطابق سليقه مي توانيد از نرده و حفاظهايي با متريال چوب، شيشه، استيل و… استفاده كنيد. اما پيشنهاد ما جنس استيل است. با بكارگيري نرده ها و حفاظ هاي استيل كه هم دوام زيادي دارند و هم با مدل هاي مدرن امروزي زيبايي خيره كننده به بالكن، پله و حياط خلوت مي دهد، گام بزرگي در جلوه بخشيدن به دكوراسيون برداشته ايد.
گروه صنعتي آرسا استيل در اين مقاله قصد دارد 10 نوع نرده و حفاظ را معرفي نمايد. با ما همراه باشيد.

گروه صنعتي آرسا استيل

نرده استيل / پله استيل / حفاظ استيل و …
نرده و حفاظ بالكن چوبي
در آپارتمان هايي كه بيس ديزاين آن ها چوب و يا رنگهاي قهوه اي و مشابه چوب است كاربرد دارد. در رستوران هاي سنتي نيز اين نوع نرده و حفاظ ها استفاده زيادي دارند.

فلاور باكس يا نرده و حفاظ بالكن و تراس؟
در برخي مكان ها يكي كردن نرده ها و فلاور باكس ها در فضاي بالكن بهترين نوع طراحي به نظر مي رسد. شايد مجبور باشيد هزينه اي بيشتر را تقبل كنيد اما به زيبايي و كاربردي بودن آن مي ارزد.
در اين طرح خلاقانه نماي دروني و بيروني ساختمان جلوه اي بي نظير پيدا خواهد كرد و هيچوقت از تصميمي كه گرفته ايد پشيمان نخواهيد شد.

نرده بالكن هنرمندانه
مي توانيد به نرده ها به چشم يك اثر هنري بنگريد. طرحي را از خودتان و يا با كمك اهل فن در نظر بگيريد، آن را روي كاغذ حك كنيد و به متخصصان نصب و اجرا تحويل دهيد. اغلب افراد براي طرح هاي خلاقانه خود جنس استيل، فلز و چيزي شبيه فرفوژه را در نظر ميگيرند. اين نرده استيل و حافظ استيل ها جلوه اي بي نظير به ساختمان مي دهند و شما با هر بار ديدن آن به خود افتخار مي كنيد. اين لذت وصف نشدني را تجربه كنيد.

نرده بالكن شيشه اي
طراحي نرده هايي از اين جنس را معمولا تنها معماران برجسته و حرفه اي بر عهده مي گيرند. اجراي اين نوع طرح ها نيز كار هر كسي نيست. در سطح استان تهران و خصوصا در رستوران هاي مدرن و گردان اين نوع نرده و حفاظ ها را زياد ديده ايد. كه در نوع خود بي نظير و خيره كننده هستند.

نرده بالكن و حفاظ تراس هاي كلاسيك
تراس هاي كلاسيك و نوستالوژي. چه شود !
كمتر كسي پيدا مي شود كه با ديدن اين نرده ها حس و حالي عجيب پيدا نكند.
چشمانتان را ببنديد و اين بالكن ها و نرده هاي با طرح قديم را تصور كنيد و ديگر هيچ.

نرده بالكن و حفاظ تراس فلزي
معمول ترين و متداول ترين انواع نرده تراس و حفاظ بالكن، نرده استيل ، حفاظ استيل و پله استيل هستند. اين نوع نرده ها معمولا از سرهم كردن و شكل دادن به انواع پروفيل ها توليد مي گردند.
نرده استيل و فلزي و وسايلي از اين متريال با هر قيمتي و طرحي كه بخواهيد قابل اجرا هستند.و حتي ميتوانيد آن ها را با ديگر انواع مثل شيشه و فلز با هم تركيب كنيد. مي توانيد در نوع ساده آن ها را سفارش دهيد. همچنين مي توانيد از مدرن ترين اشكال ان استفاده كنيد.

فرفوژه
بله فرفوژه ها هم از كاربردي ترين و متداول ترين انواع نرده و حفاظ هستند. از اين نوع به دليل حال و هوايي كه به خانه ها مي دهند اغلب در ساختمان هاي كلاسيك استفاده مي شود.

نرده بالكن و حفاظ تراس كابلي
كابل هاي پيش تنيده هم جزو مواد و مصالحي هستند كه براي توليد نرده هايي شيك و زيبا و چشم نواز از آن ها استفاده كرد. اصلا بالكن و حفاظ تراس خانه شما مي تواند يك سازه كابلي باشد كه اتفاقا جلوه اي مدرن و جذاب را بوجود خواهد آورد.

نرده و حفاظ | آرسا استيل

****ايده هاي خلاقانه و انواع و مدل هاي از پيش تعيين شده براي طراحي و اجراي نرده و حفاظ و پله ها بسيار زياد است. اما سخن را همينجا كوتاه مي كنيم و انتخاب را به شما واگذار مي كنيم. براي مشاوره و ارائه ايده و مدل هاي متناسب با ساختمان مد نظر شما با كارشناسان مجموعه آرسا استيل تماس حاصل نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۹:۱۷ توسط:وبلاگ سايت آرسا استيل موضوع: نظرات (0)